Jak zbudować efektywną stronę internetową hotelu

PROWADZĄCY:
Krzysztof Stęplowski
Grupa docelowa szkolenia:
Właściciele firm, pracownicy hotelarstwa w dział marketingu i sprzedaży
Forma szkolenia:
Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana
Miejsce szkolenia:
Wrocław
Cena:
1500,00 zł – netto, 8h.
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg
-
Strona hotelu - cechy charakterystyczne
-
Czy potrzebuję nowej strony hotelu? Narzędzia, które pomogą odpowiedzieć na to pytanie
-
Dostępne na rynku możliwości i rozwiązania - mocne i słabe punkty
-
Budżetowanie nowej strony hotelu - ile powinna kosztować? Ile będzie kosztować?
-
Etapy budowy strony hotelu - o czym nie wolno zapomnieć
-
Treści - dla kogo piszemy? Jak należy to robić?
-
Treści - dla kogo piszemy? Jak należy to robić?
-
Optymalizacja treści i kodu strony hotelu pod kątem wyszukiwarek - jak walczyć o wzrosty?
-
Jak zarządzać stroną hotelu i jak ją prowadzić?
-
Oferta cenowa i booking engine - jak budować i komunikować strategię?
-
Strona hotelu a kampanie i systemy reklamowe - poprawna integracja działań
-
Analiza statystyczna strony - Google Analytics w wersji Universal i nowej wersji 4
-
Tworzymy strategię prowadzenia strony i oferty obiektu - najważniejsze elementy, harmonogram, narzędzia
-
Pytania i odpowiedzi, dyskusja i przykłady
1 500zł