Profesjonalne zarządzanie obiektem hotelowym wymaga szerokiej wiedzy branżowej, zarządczej, prawniczej a także kompetencji miękkich w zakresie komunikacji i zarządzania zespołem.
Wszystkie te elementy zawarte są w Akademii Profesjonalnego Managera Hotelu.
Szczegółowy program:
- Organizacja pracy własnej i zespołu.
- Skuteczna rekrutacja.
- Zarządzanie personelem.
- Premiowanie i motywowanie.
- Mentoring i coaching.
- Struktura organizacyjna.
- Siatka płac.
- Planowanie i rozliczanie czasu pracy.
- Rachunkowość zarządcza (centra przychodów i kosztów)
- Sytuacje kryzysowe i zarządzanie zmianą
- Gastronomia (kluczowe aspekty rentowności, nadużycia – jak im przeciwdziałać).
- Strategia sprzedaży gastronomii i SPA (cross-selling i up-selling).
- SPA (kluczowe aspekty rentowności, nadużycia – jak im przeciwdziałać).
- Jakie są fundamenty sukcesu (personel, przychody, koszty)?
- Jak dostosować ilość personelu do potrzeb operacyjnych obiektu?
- Jak wykorzystać systemy wspierające zarządzanie i sprzedaż?
- Jak wynagradzać pracowników?
- Jak dokonać wyboru segmentu gości?
- Dlaczego motywowanie jest kluczem do sukcesu?
- Jak nie rywalizować ceną?
- Jak działa cross-selling i up-selling?
- Jak ograniczać koszty i zwiększyć rentowność?
- Nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (aplikacje i media społecznościowe)
- Recepcja w dobie Covid – 10 (multimedialne kioski z systemem PMS)
- Nowe technologie i systemy wspierające zarządzanie, marketing i sprzedaż
Najbliższe szkolenia Akademii:
