SZYMON WĄSOWSKI - absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z usługami gościnności związany od przeszło 20 lat. Swoje doświadczenie w gastronomii zawdzięcza pracy w najlepszych krakowskich restauracjach („Wentzl”, ”Szara”), zaczynając od stanowisk operacyjnych, a z czasem po zarządzanie nimi i współtworzenie ich strategii. Szerokie spojrzenie na temat obsługi Gości oraz zarządzania obiektami są wynikową doświadczenia pracy w obiektach na terenie Niemiec (Gera restauracja – steak house „Mark 1”, Berlin – część gastronomiczna berlińskiej wieży telewizyjnej).
Z hotelarstwem związany od wielu lat, zaczynając od roli F&B managera do dyrektora operacyjnego, którą to pozycję sprawuje do dziś w luksusowym Szczawnica Park Resort & SPA ***** .
Nie tylko z potrzeby zawodu ale głównie z zamiłowania sommelier, absolwent szkoły Wine & Spirit Educiation Trust I,II,III – ukończonej z wyróżnieniem.
Autor kolacji komentowanych, szkoleniowiec, zwolennik gościnności. Zajmuje się optymalizacją kosztową w obiektach gastronomicznych oraz szkoleniem personelu tak, aby całość biznesowa była przyjazna i atrakcyjna dla Gości z wyraźną profitowością obiektu.
Trener i doradca w Hotelach PLUS.
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności poprawnej obsługi kelnerskiej i technik sprzedaży