Kamil Czajkowski - psycholog, trener biznesu, certyfikowany coachem ICF, wykładowca akademicki, doświadczony menedżer hotelarski.
Studiował filozofię na Uniwersytecie Papieskim w Krakowie oraz psychologię kliniczną na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył także program podyplomowy MBA Wyższej Szkoły Bankowej oraz Uniwersytetu w Northampton. Obecnie pracuje nad doktoratem z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim. Doświadczenie menedżerskie zdobywał pracując przez kilkanaście lat na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla w hotelach sieciowych (Starwood, Marriott) oraz obiektach niezależnych w Polsce i za granicą.
Jako wykładowca akademicki prowadzi zajęcia z zakresu psychologii organizacji i zarządzania, przywództwa i motywacji oraz zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Merito oraz w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Jest autorem wielu publikacji popularnonaukowych, panelistą licznych konferencji naukowych i biznesowych, twórcą webinarów i podcastów o tematyce psychologii biznesu.
Poza pracą szczęśliwy mąż i ojciec oraz opiekun wiernego psiego towarzysza. Jest także spełnionym muzykiem i niespełnionym koszykarzem.
Szkolenie potwierdza przygotowanie do samodzielnego zarządzania sobą i zespołem z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego uczestnika...