Guest experience – kluczowa rola recepcji |01-02.08.2025

2 Days
Wszystkie poziomy
0 testów
0 kursantów

PROWADZĄCY:

Krystyna Rozpara

Grupa docelowa szkolenia:

Właściciele firm, pracownicy hotelarstwa w szczególności recepcjoniści

Forma szkolenia:

Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana

Miejsce szkolenia:

Gdańsk

Cena:

2500,00 zł – netto, 16h.
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg

Program szkolenia

  • 9 Sections
  • 0 Lessons
  • 2 Days
Expand all sectionsCollapse all sections
  • 0
    • 0
      • 0
        • 0
          • 0
            • 0
              • 0
                • 0
                  • 0
                    Awatar użytkownika

                    Krystyna Rozpara

                    Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Kulturoznawstwa. Praktyk hotelarstwa z 20 letnim doświadczeniem zawodowym w branży. Swoją pasję do podróżowania i poznawania ludzi rozwijała w międzynarodowych cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach w Polsce i za granicą oraz liniach lotniczych. Doradzała w zakresie budowy, remontów i otwarć obiektów hotelowych i aparthoteli. Praktyk w zakresie zarządzania operacyjnego pionami sprzedaży, recepcji, służby pięter i gastronomii. Specjalizuje się z zakresie obsługi recepcji: bezpośrednia obsługa gościa, kreowanie niezapomnianych doznań podczas pobytu (guest experience) oraz efektywnej sprzedaży usług hotelowych. Swoje szkolenia przeprowadza w oparciu o autorski program wykorzystując elementy relaksacji i jogi w biznesie. Współpracowała m.in z: Fabryka Wełny Hotel & SPA, Novotel Łódź Centrum, Holiday Inn Łódź, Andel's Łódź. Dyplomowany Instruktor „Relaksacja i joga” – tytuł zdobyty na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Na co dzień kieruje się zasadą Alberta Camusa "Usuń ze swojego słowika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Twoje życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.". Trener w Hotelach PLUS.