Zasady i warunki udziału w usługach organizowanych przez Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o.
- Wpłat należy dokonać na konto mBank 61 1140 2004 0000 3802 7502 9375, podając w tytule płatności nazwę obiektu i imię i nazwisko uczestnika oraz lokalizację szkolenia/doradztwa lub za pośrednictwem platformy Przelewy24 poprzez stronę internetową hoteleplus.pl.
- Osoby, które zgłosiły udział a nie wezmą udziału w usłudze, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury. Bezpłatnie można anulować udział w usłudze do 14 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Zamiast zgłoszonej osoby w usłudze może wziąć udział inny przedstawiciel firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora z odpowiednim wyprzedzeniem).
- W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania usługi, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty szkolenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie usługi, jak również do odwołania usługi lub zmiany terminu bez podania przyczyny.
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu Organizator poinformuje Klienta oraz dokona zwrotu wniesionej opłaty.
- W przypadku odwołania usługi odpowiedzialność finansowa Organizatora będzie ograniczona wyłącznie do zwrotu wniesionej przez uczestnika opłaty.
- Organizator ma prawo zmienić wykładowcę na danej usłudze z ważnej przyczyny bez uprzedniego poinformowania uczestników. Organizator gwarantuje w takim przypadku odpowiednie przygotowanie merytoryczne nowego wykładowcy. Zmiana wykładowcy nie może być podstawą żądania zwrotu opłaty za usługę przez uczestnika.
- Ilość miejsc na usłudze jest ograniczona. Standardowo liczba uczestników to maksymalnie 20 osób.
- Uczestnik akceptując warunki Regulaminu jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie przez Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o. swoich danych osobowych w celu organizacji i przeprowadzenia szkoleń zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określone jako „Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych”, w skrócie „RODO”.
- Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE określone jako „Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych”, w skrócie „RODO”
• Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest spółka Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o.
• Pana / Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji usługi szkoleniowej bądź doradczej.
• posiada Pan / Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia
• podanie danych osobowych jest dobrowolne. - Gwarancja jakości usługi oznacza, że w przypadku uzyskania średniej oceny uczestników jakości usługi na podstawie wypełnionych ankiet na poziomie 2 lub niższym (w skali 1-5) Organizator zwraca Wszystkim, którzy wypełnili ankiety koszty usługi. Przepis powyższy ma zastosowanie jedynie w przypadku gdy co najmniej 50% uczestników wypełni ankietę podając swoje dane, ankiety anonimowe nie brane są pod uwagę.
- Przesłanie zgłoszenia na usłudze emailem lub poprzez formularz na stronie internetowej www.hoteleplus.pl jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnia Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o. do wystawienia faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego.
- Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat uczestnictwa w usłudze.
PROCEDURA REKLAMACYJNA
- Reklamację dotyczącą usług należy składać do 7 dni od ukończenia usługi, pocztą elektroniczną na adres: szkolenia@hoteleplus.pl lub listownie na adres: ul.Armii Krajowej 20 lok.2, 35-071 Rzeszów.
- Reklamacja powinna zawierać: nazwę usługi, datę rozpoczęcia i zakończenia usługi, dane osoby składającej reklamację, treść reklamacji (powód reklamacji), ewentualne dokumenty potwierdzające zasadność reklamacji.
- Reklamacji podlega:
• niewykonanie usługi w ustalonym terminie,
• częściowe wykonanie usługi powstałe z winy Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o,
• niewykonanie z należytą starannością usług. - Po złożeniu reklamacji Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Następnym etapem jest skuteczne poinformowanie (mailowo, telefonicznie lub listownie) uczestnika kursu o decyzji Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o w sprawie reklamacji.
- W przypadku uznania roszczeń uczestnika szkolenia zobowiązuje się do ponownego przeprowadzenia usługi, której dotyczy reklamacja na własny koszt.
- W przypadku nieuznania reklamacji uczestnikowi usługi (Zamawiającemu), który składał reklamację przysługuje odwołanie do właściciela Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o. Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji po czym skutecznie informuje składającego reklamację o swojej decyzji.
- Koszty nieuzasadnionego złożenia reklamacji usługi pokrywa uczestnik szkolenia (zamawiający) składający reklamację.