Profesjonalne zarządzanie obiektem hotelowym wymaga szerokiej wiedzy branżowej, zarządczej, prawniczej a także kompetencji miękkich w zakresie komunikacji i zarządzania zespołem.
Wszystkie te elementy zawarte są w Akademii Profesjonalnego Managera Hotelu.
Dla obecnych i przyszłych managerów hoteli, restauracji, obiektów turystycznych, firm cateringowych i usługowych.
Dla osób, które chcą świadomie zarządzać zespołem, budżetem, sprzedażą i wizerunkiem.
Dla tych, którzy nie chcą już uczyć się metodą prób i błędów.
Sprawdzony model zarządzania personelem, który zwiększa zaangażowanie i efektywność
Umiejętność analizy rentowności gastronomii i SPA
Wiedzę o tym, jak planować i rozliczać czas pracy, optymalizując koszty
Kompetencje w zakresie revenue managementu i budżetowania
Praktykę w wykorzystaniu programów takich jak PMS, POS, CRM, narzędzi analitycznych i controllingowych
Dostęp do checklist, szablonów, Exceli i kontaktu z trenerami po szkoleniu
Realne case study, które przećwiczysz i zastosujesz od razu po powrocie do firmy
Hotele i Gastronomia Plus Sp. z o.o.
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów
NIP: 5170364608
KRS: 0000490530
REGON: 181058223