Profesjonalne zarządzanie obiektem hotelowym wymaga szerokiej wiedzy branżowej, zarządczej, prawniczej a także kompetencji miękkich w zakresie komunikacji i zarządzania zespołem.
Wszystkie te elementy zawarte są w Akademii Profesjonalnego Managera Hotelu.

Szczegółowy program:

  • Skuteczna rekrutacja.
  • Rekrutacja on-line.
  • Organizacja pracy własnej i zespołu.
  • Zarządzanie personelem.
  • Premiowanie i motywowanie.
  • Mentoring i coaching.
  • Struktura organizacyjna.
  • Wynagradzanie pracowników.
  • Planowanie i rozliczanie czasu pracy.
  • Gastronomia (kluczowe aspekty rentowności).
  • Strategia sprzedaży gastronomii i SPA ( cross-selling i up-selling).
  • SPA (kluczowe aspekty rentowności).
  • Kluczowe wskaźniki.
  • Dostosowanie ilości personelu do potrzeb operacyjnych.
  • Nadużycia – jak im przeciwdziałać.
  • Rachunkowość zarządcza.
  • Centra przychodów.
  • Centra kosztów.
  • Revenue Managment.
  • Segmentacja rynku.
  • Działania pro – sprzedażowe.
  • Cros-selling i up-selling w sprzedaży.
  • Optymalizacja kosztów.
  • Systemy wspierające zarządzanie i sprzedaż.
  • Innowacyjny marketing.
  • Rola mediów społecznościowych w strategii sprzedaży.


Najbliższe szkolenia Akademii:

szkolenie manager hotelu dyrektor

3 dni, które mogą zmienić sposób, w jaki zarządzasz hotelem, gastronomią czy firmą cateringową.

Akademia Managera Hotelu to intensywny program rozwoju kompetencji zarządczych, prowadzony przez trzech topowych ekspertów branży HoReCa. Jeśli zarządzasz zespołem, planujesz to robić lub prowadzisz własny biznes – to szkolenie jest dla Ciebie. Zostań managerem, za którym idą ludzie. I wyniki.

Dla kogo?

Dla obecnych i przyszłych managerów hoteli, restauracji, obiektów turystycznych, firm cateringowych i usługowych.
Dla osób, które chcą świadomie zarządzać zespołem, budżetem, sprzedażą i wizerunkiem.
Dla tych, którzy nie chcą już uczyć się metodą prób i błędów.

Co zyskasz?

✅ Sprawdzony model zarządzania personelem, który zwiększa zaangażowanie i efektywność

✅ Umiejętność analizy rentowności gastronomii i SPA

✅ Wiedzę o tym, jak planować i rozliczać czas pracy, optymalizując koszty

✅ Kompetencje w zakresie revenue managementu i budżetowania

✅ Praktykę w wykorzystaniu programów takich jak PMS, POS, CRM, narzędzi analitycznych i controllingowych

✅ Dostęp do checklist, szablonów, Exceli i kontaktu z trenerami po szkoleniu

✅ Realne case study, które przećwiczysz i zastosujesz od razu po powrocie do firmy