PROWADZĄCY
Szczepan Piechota i Joanna Roman
GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie adresowane jest do osób pracujących w działach sprzedaży, obsługi i marketingu a także managerów i właścicieli firm.
FORMA ZAJĘĆ
Wykład, ćwiczenia warsztatowe – konieczny jest laptop i ładowarka do telefonu, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana
CENA
2500,00 zł – netto, 16 h (9:00-17:00; 8:00-16:00)
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe.
MIEJSCE
Poznań
Program szkolenia
- 20 Sections
- 0 Lessons
- 10 Weeks
- Social media – ich charakterystyka: TikTok, instagram, facebook, LinkedIn, Youtube0
- Przydatne programy do obróbki foto i video0
- AI w służbie HoReCa - programy, przykłady i możliwości0
- Google to nie tylko wyszukiwarka – nowe możliwości jako social media0
- Tipy, triki i mało wykorzystywane funkcje na social mediach0
- Gdzie jest nasz klient – wybór social mediów0
- Jakie dane dostarczamy social mediom – zrozumienie i wykorzystywanie ich w praktyce0
- Przykłady dobrze prowadzonych social mediów0
- Przydatne narzędzia do analiz0
- Pomysły i inspiracje na posty0
- Jak przygotować kampanie na Facebooku i Instagramie0
- Przykładowe kampanie Meta ADS i ich wyniki0
- Kluczowe aspekty strategii w realnych działaniach marketingowych0
- AI w marketingu HoReCa, zagrożenia i wyzwania0
- Chat GPT i alternatywy0
- Narzędzia do generowania grafiki AI0
- Jak stworzyć profesjonalną prezentację0
- Tworzenie video z wykorzystaniem AI0
- AI do tworzenia muzyki na potrzeby hotelu0
- Generowanie profesjonalnych nagrań lektorskich0