7 maja 2019
Szkolenie: Marketing hotelu w praktyce
Jakie są najnowsze trendy w marketingu w branży hotelarskiej i jak je wykorzystać w praktyce? Tego dowiesz się na szkoleniu, prowadzonym przez Krzysztofa Stęplowskiego – eksperta w dziedzinie skutecznej promocji hoteli w internecie, twórcy projektu http://www.marketinghotelu.pl.
Szkolenie odbędzie się 15 maja we Wrocławiu.
PROGRAM SZKOLENIA
– Strona internetowa hotelu: jak ją poprawnie konfigurować i pozycjonować. Komplet niezbędnych działań krok po kroku
– Google Ads. Wszystkie nowości, o których warto wiedzieć. Które i w jaki sposób warto wykorzystywać?
– Twoja strona na Facebooku. Co aktualnie podnosi zasięgi i angażuje użytkowników? Sprawdzone praktyki.
– Facebook Ads. Jak z nich korzystać i jakie możliwości dają hotelarzom? Przegląd udanych kampanii.
– Tanie…lub darmowe. Jakie narzędzia i programy ułatwiają moją pracę?
– Marketingowa “check-lista” AD 2019. Podsumowanie krok po kroku.
– Dla chętnych: sesja pytań i odpowiedzi.
TRENER:
Krzysztof Stęplowski – specjalizuje się w marketingu internetowym w hotelarstwie. Z branżą hotelarską związany od roku 2009. Prowadzi szkolenia i warsztaty, doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań. W latach 2009 -2012 związany był ze spółką Qubus Hotel Management, gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci 14 obiektów biznesowych w kraju. Od roku 2012 pomaga budować strategie obecności w sieci obiektów hotelowych i spa (na koncie kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). Regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży hotelarskiej i SPA. Prowadzi popularny serwis ekspercki www.marketinghotelu.pl. Ekspert i trener w projekcie Hotele PLUS.
Szczegóły i informacje o zapisach dostępne są tutaj.