Warsztaty kelnerskie z technikami sprzedaży w branży gastronomicznej | 16-17.06.2025

2 Days
Wszystkie poziomy
0 testów
0 kursantów

PROWADZĄCY:

Szymon Wąsowski

Grupa docelowa szkolenia:

Właściciele firm, pracownicy obsługi sali, kelnerzy.

Forma szkolenia:

Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana

Lokalizacja:

Kąty Wrocławskie

Cena:

2500,00 zł – netto, 16h. Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg

Program szkolenia

  • 13 Sections
  • 0 Lessons
  • 2 Days
Expand all sectionsCollapse all sections
  • 0
    • 0
      • 0
        • 0
          • 0
            • 0
              • 0
                • 0
                  • 0
                    • 0
                      • 0
                        • 0
                          • 0
                            Awatar użytkownika

                            Szymon Wąsowski

                            SZYMON WĄSOWSKI - absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z usługami gościnności związany od przeszło 20 lat. Swoje doświadczenie w gastronomii zawdzięcza pracy w najlepszych krakowskich restauracjach („Wentzl”, ”Szara”), zaczynając od stanowisk operacyjnych, a z czasem po zarządzanie nimi i współtworzenie ich strategii. Szerokie spojrzenie na temat obsługi Gości oraz zarządzania obiektami są wynikową doświadczenia pracy w obiektach na terenie Niemiec (Gera restauracja – steak house „Mark 1”, Berlin – część gastronomiczna berlińskiej wieży telewizyjnej). Z hotelarstwem związany od wielu lat, zaczynając od roli F&B managera do dyrektora operacyjnego, którą to pozycję sprawuje do dziś w luksusowym Szczawnica Park Resort & SPA ***** . Nie tylko z potrzeby zawodu ale głównie z zamiłowania sommelier, absolwent szkoły Wine & Spirit Educiation Trust I,II,III – ukończonej z wyróżnieniem. Autor kolacji komentowanych, szkoleniowiec, zwolennik gościnności. Zajmuje się optymalizacją kosztową w obiektach gastronomicznych oraz szkoleniem personelu tak, aby całość biznesowa była przyjazna i atrakcyjna dla Gości z wyraźną profitowością obiektu. Trener i doradca w Hotelach PLUS.