Skuteczna sprzedaż i budowanie relacji 17-18.11.2025
2 Days
Wszystkie poziomy
0 testów
0 kursantów
PROWADZĄCY:
Katarzyna Jędruszczak
Grupa docelowa szkolenia:
Osoby indywidualne pragnące podnieś lub uzupełnić swoją wiedzę z zakresu sprzedaży, właściciele firm, managerowie, nowo mianowani managerowie oraz osoby z krótkim stażem w nowej roli. Dla osób przygotowywanych do awansu na stanowisko managerskie szczególnie w dziedzinie sprzedaży.
Forma szkolenia:
Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana
Miejsce szkolenia:
Gdańsk
Cena:
2500,00 zł – netto, 16h.
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg
Program szkolenia
14 Sections
0 Lessons
2 Days
Expand all sectionsCollapse all sections
Produkt/ usługa która sama się sprzedaje ?
0
Cechy super sprzedawcy.
0
Jakie są główne techniki finalizacji sprzedaży oraz jak je stosować ?
Jest psychologiem pracy i HR (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) z ponad 10-letnim doświadczeniem trenerskim i biznesowym. Specjalizuje się̨̨̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw w tym: doradztwie w zakresie rekrutacji, strategii szkoleniowych i rozwojowych, ocen pracowniczych oraz zarządzania talentami. Realizuje treningi i warsztaty dla pracowników działów kadr i HR. Na swoim koncie ma realizację wielu projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projektuje i wdraża systemy ocen, systemy rekrutacyjne (w tym Assessment Centre), systemy motywacyjne, strategie szkoleniowe, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Jej kwalifikacje potwierdzają m.in: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów. Poza pracą jako trener, Katarzyna Jędruszczak pracowała jako handlowiec, project manager oraz dyrektor sprzedaży i dyrektor zarządzający. Współwłaścicielka dwóch sklepów internetowych, mocno zainteresowana rozwojem rynku e-commerce w Polsce. Jej ulubionym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową- taka współpraca z Klientem, że klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleci ją innym.
Dla zapewnienia jak najlepszej jakości usług, ta strona korzysta z ciasteczek.
Prosimy, potwierdź zgodę, na ich użycie.