[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Bezpłatne szkolenia online

Wspólnie z Hotelcareer.pl zapraszamy na cykl bezpłatnych szkoleń w formie webinarów, które będziemy prowadzić przez cały kwiecień w każdą środę i piątek (za wyjątkiem 10.04.2020).

Poruszymy w nich tematy zarządzania w czasie kryzysu, budżetowania, marketingu online oraz gospodarki magazynowej.

ILOŚĆ MIEJSC NA KAŻDE ZE SZKOLEŃ JEST OGRANICZONA

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message]

Jak dołączyć do szkolenia?

1. Wybierz interesujące Cię szkolenie i kliknij ZAPISZ SIĘ.

2. W formularzu rejstracji podaj swoje dane i przejśli formularz.
Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia (sprawdź folder Spam lub Powiadomienia).

3. Jeśli na wybrane przez Ciebie szkolenia będą dostępne miejsca, otrzymasz od nas kolejną wiadomość z tytułem: POTWIERDZENIE REJESTRACJI (sprawdź folder Spam lub Powiadomienia).

W tej wiadomości będzie znajdował się również link, dzięki któremu dołączysz do wydarzenia.

Tylko wiadomość z potwierdzeniem rejestracji gwarantuje możliwość udziału  w szkoleniu.

Jeśli będą Państwo potrzebować dodatkowych informacji, prosimy o wiadomość na adres: szkolenia@hoteleplus.pl[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_tta_accordion c_icon=”” active_section=”99″][vc_tta_section i_type=”linecons” i_icon_linecons=”vc_li vc_li-calendar” add_icon=”true” title=”8 kwietnia 2020 godz. 10.00 – 12.00 Planowanie i budżetowanie” tab_id=”1585907629370-fb3ab8b1-d429″][vc_column_text]Prowadzący: Piotr Tabor

Agenda:

    1. Rodzaje budżetów: centralny, wydziałowy, projektowy.
    2. Podział kosztów: stałe, zmienne, mieszane.
    3. Okresy planowania i budżetowania.
    4. Zasady planowania i budżetowania.
    5. Pułapki przy planowaniu i budżetowaniu.
    6. Controlling

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_type=”linecons” i_icon_linecons=”vc_li vc_li-calendar” add_icon=”true” title=”15 kwietnia 2020 godz. 10.00 – 12.00 Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych ” tab_id=”1585916660554-e2f42224-6cd5″][vc_column_text]Prowadzący: Piotr Tabor

Agenda:

  1. Definicja kryzysu.
  2. Procedury i zasady.
  3. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.
  4. Optymalizacja kosztów.
  5. Analiza danych.
  6. Prognozowanie

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_type=”linecons” i_icon_linecons=”vc_li vc_li-calendar” add_icon=”true” title=”17 kwietnia 2020 godz. 10.00-12.00 Skuteczny marketing online” tab_id=”1585911045472-eafd488d-995a”][vc_column_text]Prowadzący: Krzysztof Stęplowski

Agenda:

  1. Strona o hotelu – skuteczne praktyki.
  2. Google Analytics.
  3. Ekosystem Google.
  4. Kampanie hotelu w Google.
  5. Kampanie hotelu na Facebooku i Instagramie.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_type=”linecons” i_icon_linecons=”vc_li vc_li-calendar” add_icon=”true” title=”22 kwietnia 2020 godz. 10.00-12.00 Podstawy revenue management” tab_id=”1585912154083-8c108cc2-586b”][vc_column_text]Prowadzący: Piotr Tabor

Agenda:

  1. Najważniejsze wskaźniki.
  2. Istota revenue management.
  3. Kluczowa rola segmentacji.
  4. Analiza rynku.
  5. Zasady działania.
  6. Rozwiązania i narzędzia wspierające.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_type=”linecons” i_icon_linecons=”vc_li vc_li-calendar” add_icon=”true” title=”24 kwietnia 2020 godz. 10.00-12.00 Gospodarka magazynowa w gastronomii” tab_id=”1585912456658-1d9c2f30-5356″][vc_column_text]⇒ ZAPISZ SIĘ

Prowadzący: Paweł Iskrzycki

Agenda:

  1. Zasady gospodarki magazynowej.
  2. Kontrola dostaw i jakość produktów.
  3. Fc i bc czy warto poznawać te wskaźniki.
  4. Sposoby liczenie kosztów produkcji.
  5. Stosowanie receptur gastronomicznych.
  6. Prawidłowe rozchody ze stanów magazynowych.
  7. Jakie błędy najczęściej popełnimy w zarządzaniu gospodarką magazynową.
  8. Controlling i przestrzeganie zasad – droga do sukcesu.
  9. Inwentaryzacja.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section i_type=”linecons” i_icon_linecons=”vc_li vc_li-calendar” add_icon=”true” title=”29 kwietnia 2020 godz. 10.00-12.00 Techniki cross- i up-sellingu” tab_id=”1585913151375-f6c28ee9-6f8b”][vc_column_text]

⇒ ZAPISZ SIĘ

Prowadzący: Piotr Tabor

Agenda:

  1. Procedury obsługi a sprzedaż.
  2. Zakres oferty.
  3. Cross – selling w sprzedaży.
  4. Up – selling w sprzedaży.
  5. Techniki sprzedaży.
  6. Techniki obrony ceny.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]