Absolwentka Filii Uniwersytetu Łódzkiego – Instytut Turystyki i Rozwoju Gospodarczego w Tomaszowie Maz. z tytułem magistra administracji. Około 15 lat w branży hotelarsko – gastronomicznej. Praktyka zawodowa określana mianem Guest Experience zdobywana u lokalnych przedsiębiorców oraz w hotelach 3* i 4* począwszy od szeroko pojętej obsługi klienta, kelnerskiej i recepcyjnej (Hotel ,,Ossa” Congress & SPA****), przez administratora biura, kierownika zmiany do zarządzającego kilkuosobowym zespołem kierownika recepcji z wieloletnim doświadczeniem w obiekcie typu leisure&conference (Artis Loft Hotel***w Radziejowicach niedaleko Warszawy). Posiadaczka szeregu certyfikatów potwierdzających kwalifikacje z zakresu aktywnej i efektywnej sprzedaży z naciskiem na zwiększenie sprzedaży i optymalizację procesów posprzedażowych, profesjonalnej obsługi klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz jej zarządzania, efektywnej współpracy zespołowej i zarządzania komunikacją, w tym prawidłowego postępowania w trudnych sytuacjach z klientem oraz managera hotelu. Obsługuje kilka systemów operacyjnych PMS, zarządza CRM (w tym revenue). W swej pracy zawodowej przywiązuje szczególną wagę do obsługi Gościa znajdującego się w hotelu zgodnie ze stwierdzeniem, że Gość nie może wyjechać z obiektu niezadowolony, mało tego ma do niego wrócić:). Laureatka II miejsca w rywalizacji indywidualnej w konkursie z zakresu sprzedaży bezpośredniej o zasięgu ogólnopolskim organizowanym przez Profitroom CRM. Fanatyczka narzędzi PR, o czym śmiało mówi w amatorskim wywiadzie (use cases). Prywatnie pasjonatka książek o tematyce psychologicznej, z motywem thrillera, kryminalnej oraz ogólnorozwojowej – ulubiony autor Brian Tracy. Ciągle aktywnie dąży do samorozwoju. Trener w Hotele Plus.
Hotele i Gastronomia Plus Sp. z o.o.
ul. Porąbki 91/1
35-317 Rzeszów
NIP: 5170364608
KRS: 0000490530
REGON: 181058223