Kompleksowy program dla managerów restauracji, barów, kawiarni oraz szefów kuchni. Pozwala zdobyć praktyczną wiedzę z wielu obszarów, niezbędną do efektywnego prowadzenia każdego rodzaju lokalu gastronomicznego.

Szczegółowy program:

  • Skuteczna rekrutacja.
  • Wprowadzenie nowego pracownika na stanowisko – procedury operacyjne.
  • Zakresy zadań i obowiązków pracowników.
  • Organizacja pracy własnej i zespołu.
  • Zarządzanie personelem.
  • Premiowanie i motywowanie.
  • Struktura organizacyjna.
  • Wynagradzanie pracowników.
  • Delegowanie zadań.
  • Prawidłowa komunikacja w zespołach – sala – bar, sala – kuchnia.
  • Gastronomia (kluczowe aspekty unormowań prawnych – HACCP).
  • Gastronomia (kluczowe aspekty rentowności).
  • Gospodarka magazynowa.
  • Strategia sprzedaży w gastronomii.
  • Menu kluczem do sukcesu.
  • Kluczowe wskaźniki operacyjne.
  • Dostosowanie ilości personelu do potrzeb operacyjnych.
  • Nadużycia – jak im przeciwdziałać.
  • Rola szefa kuchni w zespole w obszarach: operacyjnym, sprzedaży, administracji i pracy zespołowej.
  • Nowe trendy w tworzeniu karty menu.
  • Podstawy zasady „zero waste”.
  • Szef kuchni jako „twarz” restauracji.
  • Nowoczesne technologie kulinarne.
  • Obniżanie kosztów w gastronomii – grupy zakupowe.
  • Programy lojalnościowe – zwiększenie liczby gości w restauracji.
  • Smak i zysk – ścisła współpraca szefa kuchni z managerem.
  • Wprowadzenie nowych produktów do oferty: catering, pieczywo, cukiernictwo, kiszonki.
  • Nowoczesne narzędzia pracy: programy i aplikacje.
  • Innowacyjny marketing.
  • Rola mediów społecznościowych w strategii sprzedaży.

 


 

Najbliższe szkolenia:

gastronomia akademia horeca