Natalia Zawadzka

Od 2006 r. związana z międzynarodową branżą hotelarską, m.in. z AccorHotels, InterContinental oraz Hilton, gdzie aktywnie rozwijała swoje kompetencje zawodowe. Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku Zarządzanie w turystyce, licencjonowany pilot wycieczek oraz rezydent. W 2008 r. rozpoczęła pracę na stanowisku recepcjonistki w 5* Hotelu Grand, następnie przez kolejne trzy i pół roku pracowała w największym hotelu w Krakowie – Novotel Krakow City West, gdzie również miała możliwość, w ramach wyróżnienia, skorzystać z miesięcznej wymiany „Visa” z Hotelem Novotel Wenecja Mestre. Kolejne cenne doświadczenia zdobyła w Hotelu Holiday Inn Kraków, jak również w dwumarkowym kompleksie marki Hilton w Krakowie: Double Tree i Hampton by Hilton, który miała okazję otworzyć i zarządzać pełniąc funkcję kierownika recepcji. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.