Krystyna Rozpara

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na wydziale Kulturoznawstwa. Praktyk hotelarstwa z 20- letnim doświadczeniem zawodowym w branży HoReCa. Swoją pasję do podróżowania i poznawania ludzi rozwijała w międzynarodowych 4- i 5- gwiazdkowych hotelach w Polsce i za granicą oraz liniach lotniczych. Doradzała w zakresie budowy, remontów i otwarć obiektów hotelowych i aparthoteli. Praktyk w zakresie zarządzania operacyjnego pionami sprzedaży, recepcji, służby pięter i gastronomii. Specjalizuje się w zakresie obsługi recepcji m.in.:: bezpośredniej obsłudze gościa, guest experience oraz efektywnej sprzedaży usług hotelowych. Swoje szkolenia prowadzi w oparciu o autorski program wykorzystując elementy relaksacji i jogi w biznesie. Współpracowała z takiemi obiektami, jak: Fabryka Wełny Hotel& SPA, Novotel Łódź Centrum, Holiday Inn Łódź, Andel’s Łódź. Dyplomowany instruktor „Relaksacja i joga” – tytuł zdobyty na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Na co dzień kieruje się zasadą Alberta Camusa “Usuń ze swojego słowika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Twoje życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.”. Trener w Hotelach PLUS.