Google ADS | 24.04.2023

PROWADZĄCY
Krzysztof Stęplowski
GRUPA DOCELOWA:
Szkolenie adresowane jest do osób pracujących w działach sprzedaży, obsługi i marketingu a także managerów i właścicieli firm.
FORMA ZAJĘĆ
Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana.
MIEJSCE
Wrocław
CENA
1500,00 zł – netto, 8h. Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe.
-
Podstawowe ustawienia i zakładanie kampanii w Google AdWords
-
W jaki sposób dobrać odpowiednia słowa kluczowe i miejsca wyświetleń?
-
Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych
-
Budżet w kampanii AdWords – w jaki sposób ocenić liczbę kliknięć?
-
Pozycja reklam w Google – od czego zależy?
-
Idealna kampania w Google AdWords – optymalizacja działań reklamowych
-
Planer słów kluczowych oraz Google Trends – czyli poznaj trendy w wyszukiwaniu słów kluczowych
-
Optymalizacja kampanii na koncie Google AdWords
-
Wskaźnik jakości (Quality Score) – czyli jak zmniejszyć koszty kliknięć w reklamy?
-
Czym jest wskaźnik jakości i w jaki sposób możemy go zoptymalizować?
-
Reklamy tekstowe – wpływ na wskaźnik jakości
-
Landing pages (strony docelowe)
-
Kampanie remarketingowe
-
W jaki sposób uruchomić remarketing w Google AdWords?
-
„Moja pierwsza kampania” – zakładanie kampanii na koncie Google AdWords
1 500zł