Akademia Managera Hotelu – warsztaty – I edycja

PROWADZĄCY:
Piotr Tabor, Paweł Iskrzycki, Robert Węglarz
Grupa docelowa szkolenia:
Osoby indywidualne pragnące podnieść lub uzupełnić swoją wiedzę z zakresu szkolenia, właściciele firm, managerowie, pracownicy hotelarstwa i gastronomii.
Forma szkolenia:
Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana
Termin:
I Edycja: 11-13.05.2021
II Edycja: 26-28.10.2021
Lokalizacja:
I Edycja: Gdańsk
II Edycja: Wrocław
Cena:
3000,00 zł – netto, 24h.
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg
-
Potrzeby managera i firmy
-
Zmiany na rynku spowodowane sytuacją w trakcie i po pandemii Covid 19
-
Modyfikacje i dywersyfikacje jakie należy wdrożyć w działalności operacyjnej związane z koronwirusem
-
Organizacja pracy własnej i zespołu.
-
Skuteczna rekrutacja
-
Zarządzanie personelem.
-
Premiowanie i motywowanie.
-
Mentoring i coaching.
-
Struktura organizacyjna.
-
Siatka płac.
-
Planowanie i rozliczanie czasu pracy.
-
Centra przychodów.
-
Centra kosztów.
-
Sytuacje kryzysowe.
-
Segmentacja rynku.
-
Działania pro – sprzedażowe.
-
Gastronomia (kluczowe aspekty rentowności, nadużycia - jak im przeciwdziałać).
-
Strategia sprzedaży gastronomii i SPA ( cross-selling i up-selling ).
-
SPA (kluczowe aspekty rentowności, nadużycia - jak im przeciwdziałać).
-
Jakie są fundamenty sukcesu (personel, przychody, koszty)?
-
Jakie są fundamenty sukcesu (personel, przychody, koszty)?
-
Jak dostosować ilość personelu do potrzeb operacyjnych obiektu?
-
Jak wykorzystać system wspierające zarządzanie i sprzedaż?
-
Jak wynagradzać pracowników?
-
Jak dokonać wyboru segmentu gości?
-
Jak działa cross-selling i up-selling?
-
Jak ograniczać koszty i zwiększyć rentowność?
3 000zł