Akademia Managera gastronomii i Szefa Kuchni – zarządzanie gastronomią – edycja wiosenna

PROWADZĄCY:
Przemysław Kuśmierski, Paweł Iskrzycki
Grupa docelowa szkolenia:
Osoby indywidualne pragnące nabyć wiedzę z zakresu tematyki szkolenia, właściciele firm, pracownicy, hotelarstwa i gastronomii.
Forma szkolenia:
Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana
Termin:
Edycja wiosenna: 26-28.04.2021
Lokalizacja:
Edycja wiosenna: Sulejów
Cena:
3000,00 zł – netto, 24h.
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg
-
Kierowanie i zarządzanie restauracją w aspekcie prawa pracy, prawa handlowego oraz przepisów sanitarno – epidemiologicznych.
-
Manager lubiany przez zarząd i właściciela a manager lubiany przez zespół – sztuka kompromisów w zarządzaniu – dekalog managera.
-
Właściwa rekrutacja kluczem do odpowiedniego wyboru pracowników.
-
Odpowiedni pracownicy droga do sukcesu lokalu gastronomicznego.
-
Wprowadzenie nowego pracownika na stanowisko – procedury operacyjne.
-
Odpowiednio zdefiniowane zakresy obowiązków stanowiskowych.
-
Zasady tworzenia procedur operacyjnych na stanowiskach: manager, barman, kelner.
-
Prawidłowa komunikacja w zespołach – sala – bar, sala – kuchnia.
-
Sztuka delegowania zadań – manager i szef kuchni – jak sobie radzić w swoich działach.
-
Rola szefa kuchni w zespole w czterech podstawowych obszarach działalności: operacyjna, sprzedaż, administracja, stosunki między ludzkie.
-
Nowoczesne technologie kulinarne – czy pomagają w efektywniejszej pracy w kuchni?
-
Elementy zarządzania kosztami w gastronomii, podstawowe wiadomości w zakresie gospodarki magazynowej.
-
Jak rozliczać, jak wychwycić nadużycia, jak przeciwdziałać nieprawidłowościom?
-
Smak i zysk – ścisła współpraca szefa kuchni z managerem.
-
Rentowna restauracja – zarządzanie kosztami w oparciu o kontrolę czasu pracy, koszty surowców oraz koszty operacyjne.
-
Karać czy nagradzać – dylematy managera, jak robić to prawidłowo.
-
Poza finansowe motywowanie pracowników.
-
Programy motywacyjne – techniki sprzedaży dla kelnerów i barmanów.
-
Obniżanie kosztów w gastronomii – grupy zakupowe.
-
Programy lojalnościowe – zwiększenie liczby gości w restauracji.
-
Rabaty – czy zawsze warto je stosować?
-
Rozszerzenie działalności poprzez wprowadzenie nowych kanałów dystrybucji produktów Horeca.
-
Nowoczesne narzędzia pracy: programy i aplikacje.
-
Wprowadzenie nowych produktów do oferty: catering, pieczywo, cukiernictwo, kiszonki.
-
Prawne aspekty stosowania kar i egzekwowania nadużyć przez pracowników.
3 000zł