Akademia Managera gastronomii i Szefa Kuchni – zarządzanie gastronomią – I edycja

PROWADZĄCY:
Przemysław Kuśmierski, Paweł Iskrzycki
Grupa docelowa szkolenia:
Osoby indywidualne pragnące nabyć wiedzę z zakresu tematyki szkolenia, właściciele firm, pracownicy, hotelarstwa i gastronomii.
Forma szkolenia:
Wykład, ćwiczenia warsztatowe, prezentacja studiów przypadku, dyskusja moderowana
Termin:
I Edycja: 12-14.04.2021
II Edycja: 16-18.11.2021
Lokalizacja:
I Edycja: Gdańsk
II Edycja: Kraków
Cena:
3000,00 zł – netto, 24h.
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe. W cenę nie jest wliczony nocleg
-
Kierowanie i zarządzanie restauracją w aspekcie prawa pracy, prawa handlowego oraz przepisów sanitarno – epidemiologicznych.
-
Zmiany na rynku spowodowane sytuacją w trakcie i po pandemii Covid 19
-
Modyfikacje i dywersyfikacje jakie należy wdrożyć w działalności operacyjnej związane z koronwirusem.
-
Manager lubiany przez zarząd i właściciela a manager lubiany przez zespół – sztuka kompromisów w zarządzaniu – dekalog managera.
-
Właściwa rekrutacja kluczem do odpowiedniego wyboru pracowników.
-
Odpowiedni pracownicy droga do sukcesu lokalu gastronomicznego.
-
Wprowadzenie nowego pracownika na stanowisko – procedury operacyjne.
-
Odpowiednio zdefiniowane zakresy obowiązków stanowiskowych.
-
Zasady tworzenia procedur operacyjnych na stanowiskach: manager, barman, kelner.
-
Prawidłowa komunikacja w zespołach – sala – bar, sala – kuchnia.
-
Sztuka delegowania zadań – manager i szef kuchni – jak sobie radzić w swoich działach.
-
Rola szefa kuchni w zespole w czterech podstawowych obszarach działalności: operacyjna, sprzedaż, administracja, stosunki między ludzkie.
-
Nowoczesne technologie kulinarne – czy pomagają w efektywniejszej pracy w kuchni?
-
Elementy zarządzania kosztami w gastronomii, podstawowe wiadomości w zakresie gospodarki magazynowej.
-
Jak rozliczać, jak wychwycić nadużycia, jak przeciwdziałać nieprawidłowościom?
-
Informacje o podmiocie świadczącym usługę.
-
Cel usługi.
-
Szczegółowe informacje o usłudze.
-
Smak i zysk – ścisła współpraca szefa kuchni z managerem.
-
Rentowna restauracja – zarządzanie kosztami w restauracji w oparciu o kontrolę czasu pracy, koszty surowców, kary i nagrody oraz koszty operacyjne.
-
Karać czy nagradzać – dylematy managera, jak robić to prawidłowo.
-
Poza finansowe motywowanie pracowników.
-
Programy motywacyjne – techniki sprzedaży dla kelnerów i barmanów.
3 000zł