Właścicielka agencji marketingowej dla branży HoReCa: Hotelike oraz autorka bloga o marketingu i sprzedaży w hotelarstwie: www.hotelike.pl
Absolwentka Akademii Morskiej w Gdyni, kierunek Organizacja Usług Turystyczno-Hotelarskich. Swoją poważną przygodę z marketingiem i sprzedażą w hotelarstwie rozpoczęła w 2008 r. w hotelu Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa. Pomagała przy otwarciu tego obiektu, a następnie pracowała w działach marketingu oraz sprzedaży przez kolejne 4 lata. Następnie pełniła funkcję Sales Managera w czterogwiazdkowym Hotelu Haffner w Sopocie oraz Kierowała Działem Marketingu i Sprzedaży w gdyńskim butikowym Relais & Châteaux Hotel Quadrille.
Od 2016 r. jest niezależnym doradcą marketingowym dla brany hotelarsko-gastronomicznej.
Ania uwielbia przekazywać swoją wiedzę dalej, dlatego od 2017 roku prowadzi blog, na łamach którego dzieli się swoimi doświadczeniami z hotelarzami i restauratorami. Jest autorką kursów online dla branży HoReCa. Występowała na największych branżowych spotkaniach i konferencjach: Hotel Marketing Conference, Hotel Meeting czy Travelcamp. Od 2018 roku jest również wykładowcą na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.
Dla zapewnienia jak najlepszej jakości usług, ta strona korzysta z ciasteczek.
Prosimy, potwierdź zgodę, na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności