
Piotr Tabor
Pasjonat i praktyk od 2004 r. zarządzający hotelami, grupami i sieciami hotelowymi. Koordynator wielu branżowych projektów inwestycyjnych, HR i marketingowych. Doświadczony trener i doradca prowadzący szkolenia w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR.

Szczepan Piechota
Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Wyższej Szkoły Prawa i Administracji. Z hotelarstwem związany od 7 lat. Karierę rozpoczął na stanowisku recepcjonisty w czterogwiazdkowym Hotelu Blue Diamond Active SPA****, następnie objął stanowisko managera ds. marketingu. Pasjonat social media, fotografii oraz nowych technologi i ich zastosowania w hotelarstwie oraz marketingu. Obecnie zajmuje się marketingiem dla firmy Hotele i Gastronomia PLUS realizując się w swojej pasji, przy tworzeniu grafik oraz wideo-produkcjach. Trener i doradca w Hotelach PLUS.

Paweł Iskrzycki
Pasjonat hotelarstwa i gastronomii z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży. Pracował na wielu stanowiskach, gdzie zdobywał doświadczenie w sektorze gastronomii i hotelarstwa. Manager i dyrektor kilku hoteli m.in : Hotel Spa Splendor****, Hotel Gorczowski****, Hotel Olympic Spa & Wellness****. Trener, doradca w wielu projektach inwestycyjnych – gastronomicznych i hotelowych. Uwielbia hotele o charakterze butikowym z ciekawym klimatem. Aktywnie uczestniczy w wielu spotkaniach branżowych i konferencjach o tematyce hotelarskiej i gastronomicznej. Ekspert i doradca branżowy.

Przemysław Kuśmierski
Hotelarz z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Swoją przygodę z branżą hotelarsko-gastronomiczną rozpoczynał jako kelner na międzynarodowych statkach pasażerskich. Zajmował stanowiska kierownicze w wielu obiektach w Polsce i Wielkiej Brytanii m.in.: Hambleton Hall Hotel **** UK, Hotel Belwedere **** Zakopane, Hotel Remes **** Opalenica, Hotel Platinum Palace ***** Wrocław, Dworek Gościnny Szczawnica oraz Pałac Brzeźno Golf & SPA. Absolwent Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego oraz Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie – kierunek hotelarstwo. Specjalista w zakresie nauczania języka angielskiego dla branży hotelarskiej. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Alina Chodzicka
Absolwentka Uniwersytetu Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Od 17 lat specjalizuje się w zakresie sprzedaży usług i produktów. Trener szkolący osoby, które rozpoczynają przygodę ze sprzedażą oraz dążące do rozwoju osobistego w tym zakresie. Ukończyła wiele szkoleń merytorycznych, praktycznych oraz trenerskich w zakresie pracy z ludźmi zakończonymi licznymi certyfikatami. Prowadzi szkolenia innowacyjne w obszarze komunikacji, relacji międzyludzkich oraz skutecznej sprzedaży. Uświadamia, że każdy może zostać dobrym sprzedawcą poprzez zaangażowanie, chęci rozwoju osobistego oraz warsztaty. Doświadczenie na stanowisku specjalista ds. sprzedaży w obiekcie Pałac Brzeźno Golf &SPA zapoczątkowało nowy kierunek szkoleń sprzedażowych dedykowanych dla obiektów hotelowych, w którym każdy pracownik ma znaczący wpływ na wynik realizowanego celu. Trener w Hotelach PLUS.

Tomasz Nowak
Swoją przygodę z gastronomią rozpoczął w Zespole Szkół Gastronomicznych w Tychach. Promotor Kuchni Śląskiej. W gastronomii od 20 lat. Obecnie manager regionalny/doradca kulinarny RM Gastro Polska. Egzaminator w Cechu Rzemiosł Katowice na czeladnika i mistrza w zawodzie Kucharz. Właściciel pracowni cukierniczej i kawiarni Sweet Home Silesia by Magdalena Nowak, Executive Chef Restauracji & Pub Stadionova oraz założyciel „Kuźni Kucharzy Śląskich”. Juror i Laureat wielu konkursów kulinarnych. Autor wielu artykułów i przepisów kulinarnych na portalach Internetowych oraz w prasie branżowej. Jego osiągnięcia to: brązowy medal w mistrzostwach Europy w 2010 r. w podawaniu potraw z karpia, udział w pucharze świata i brązowy medal w 2010 r. w Luksemburgu w drużynie Sebastiana Krauzowicza, brązowy medal mistrzostw republiki czeskiej „ Ćesky Kapr” 2010r., srebrny medal w mistrzostwach republiki czeskiej w Budejovicach w 2011r., finalista konkursu TRENDY CHEF 2012r., złoty medal w Mistrzostwach Republiki Czeskiej W Budejovicach w 2012 r. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Robert Węglarz
Doświadczony hotelarz i skuteczny manager. Ma za sobą 30 lat aktywnej, udokumentowanej i popartej sukcesami operacyjnej pracy w branży hotelarskiej i zdobyty przez ten okres ogromny bagaż doświadczeń. Był kelnerem, kucharzem, barmanem, kierownikiem restauracji, portierem, recepcjonistą, shift managerem, dyrektorem hotelu i wreszcie prezesem zarządu spółki hotelowej. Pracował w hotelach sieci Intercontinental (IHC), Holiday Inn, Forum, Accor (Ibis i Sofitel), Malinowych Hotelach, kilku obiektach prywatnych, a także Spółce Interferie S.A. Od ponad 15 lat jest także trenerem i doradcą branżowym. Jest konsultantem i ekspertem hotelowym, trenerem biznesu i szkoleniowcem, współautorem polskiego systemu certyfikacji dla hoteli SPA – Quality Standard, ale przede wszystkim pasjonatem hotelarstwa. Specjalizuje się w doradztwie operacyjnym i restrukturyzacji operacyjnej. Ukończył Technikum Gastronomiczne, Akademię Ekonomiczną w Krakowie na Wydziale Ekonomii i kierunku Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw, studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Turystyki, gdzie został powołany na członka Rady Menedżerów Biznesu i Administracji. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Patryk Żołnowski
Kucharz z 16-letnim międzynarodowym doświadczeniem gastronomicznym. Pracował między innymi w Watykanie, Domu Prezydenta Włoch-Palazzo Quirinale oraz Zamku Orsini. W 2013 roku przekazywał tajniki włoskiej kuchni szkoląc kucharzy Vancouver w Kanadzie. Ostatnie lata pracował jako kucharz w jednej z najlepszych włoskich restauracji -IMAGO w Hotelu Hassler- I*Michelin w Rzymie. Szef kuchni w restauracji Bellanuna w Rzeszowie. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.

Jakub Antoniszak
Znany jako „Komar”. Od najmłodszych lat zafascynowany sztuką kulinarną. Swoje pierwsze kroki stawiał pod okiem ojca Krzysztofa „Kucharza Bieszczadu”. Przez ostatnie lata ukierunkowany jest na kuchnię azjatycką ze szczególnym naciskiem na kuchnie japońską. Pracował w czołowych krakowskich restauracjach Sushi. Współpracuje z restauracjami na terenie małopolski, górnego śląska oraz Podkarpacia. Posiada na koncie otwarcie kilku lokali specjalizujących się w kuchni japońskiej. Jego gastronomiczne upodobania nie ograniczają się tylko i wyłącznie do Azji. Mocno współpracuje z ojcem przy organizacji cateringów, eventów i szkoleń z zakresu kuchni Łemków i Bojków. Jego podstawowym założeniem w pasji, jest nadanie nowego oblicza tradycyjnym potrawą, a w szczególności rodzimych, przemycając do nich nutę świeżości nie koniecznie polskiej. Jest głównym organizatorem krakowskiego festiwalu ostrości, którego pierwsza odsłona była w 2013 r. oraz spotkań kulinarnych z cyklu „Wariacje kulinarne w Bieszczadach”. Jest posiadaczem jedynego na świecie oficjalnie przyznawanego certyfikatu International Sushi Skills Proficiency wydanego przez World Sushi Skills Institute z Japonii. Finalista polskiej edycji Global Sushi Challenge 2015. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Paweł Ferenc
Szef kuchni, który swoją wiedzę powiększał poprzez staże zagraniczne m.in. we Włoszech oraz poprzez pracę w restauracjach na Śląsku. Jedną z nich jest restauracja “Czerwona” odznaczona czapkami żółtego przewodnika Gault&Millau. Laureat konkursów gastronomicznych, a także uczestnik szkoleń w międzynarodowej szkole gastronomicznej „ASHANTI”. Członek Śląsko-Jurajskiego stowarzyszenia Qulinarnego, kucharz z pasją do cukiernictwa. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Krzysztof Gawlik
Mistrz kuchni. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu. Jest członkiem WACS-World Association of Chefs Societies, Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni oraz członkiem zarządu Euro-Toque- Europejskiego Stowarzyszenia Kucharzy. Uczestnik i członek jury wielu prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce i poza granicami kraju. Prowadzi również szkolenia, prezentacje, szkolenia techniczno-technologiczne i pokazy – praktyczne aspekty, nowości i trendy na rynku kulinarnym. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Aneta Gierczak
Ekspert w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych – dotacji w HOTELE PLUS. Od roku 2004 przyczyniła się do pozyskania przez przedsiębiorców ponad 27 milionów złotych dotacji na rozwój i inwestycje w firmach (w tym liczne projekty w branży hotelarskiej). W tym samym okresie pełniła funkcje zarządcze w projektach EFS w ramach ZPORR, POKL. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Katarzyna Jędruszczak
Jest psychologiem pracy i HR (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) z ponad 10-letnim doświadczeniem trenerskim i biznesowym. Specjalizuje się̨̨̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw w tym: doradztwie w zakresie rekrutacji, strategii szkoleniowych i rozwojowych, ocen pracowniczych oraz zarządzania talentami. Realizuje treningi i warsztaty dla pracowników działów kadr i HR. Na swoim koncie ma realizację wielu projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projektuje i wdraża systemy ocen, systemy rekrutacyjne (w tym Assessment Centre), systemy motywacyjne, strategie szkoleniowe, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Jej kwalifikacje potwierdzają m.in: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów. Poza pracą jako trener, Katarzyna Jędruszczak pracowała jako handlowiec, project manager oraz dyrektor sprzedaży i dyrektor zarządzający. Współwłaścicielka dwóch sklepów internetowych, mocno zainteresowana rozwojem rynku e-commerce w Polsce. Jej ulubionym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową- taka współpraca z Klientem, że klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleci ją innym. Trener w Hotelach PLUS.

Krzysztof Stęplowski
W 2005 ukończył studia socjologiczne, gdzie zajmował się społecznościami internetowymi. Jest absolwentem studium Public Relations we Wrocławiu. Od kilku lat zajmuje się marketingiem online w hotelarstwie. W latach 2009 – 2012 współtworzył i realizował strategię obecności sieci Qubus Hotel w Internecie. Od roku 2012 pomagał ponad stu obiektom w tworzeniu skutecznych działań marketingowo – sprzedażowych. Częsty prelegent podczas konferencji hotelarskich i spotkań branżowych. Regularnie publikuje w magazynach branżowych – Hotelarz, SPA Inspirations, Rynku Turystycznym oraz Świecie Hoteli. Prowadzi bloga eksperckiego marketinghotelu.pl. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Paweł Kaczmarek
Szef kuchni i doradca kulinarny. Pasjonat smaku, otwarty na nowe doświadczenia. Uczestnik wielu staży kulinarnych w tym w restauracjach odznaczonych Gwiazdką Michelin. Członek Polsko Jurajskiej Grupy Qulinarnej, promotor regionalnych smaków, partner akcji “Slow Food Polska”. Finalista ogólnopolskich konkursów kulinarnych. Prowadzone przez niego restauracje mogą pochwalić się odznaczeniem- Przewodnika Gault & Millaut Polska. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Piotr Kasperczak
Specjalista z zakresu marketingu Internetowego w turystyce. Autor bloga o marketingu turystycznym travelmarketing.pl, wydawca serwisu branżowego hotelnews.pl, koordynator wielu projektów szkoleniowych (m.in. Travel 2.0, TravelCamp, Profitroom on Tour). Wcześniej odpowiadał za marketing i rozwój portalu eholiday.pl, a także pełnił obowiązki Redaktora Naczelnego miesięcznika „Rynek Turystyczny”. Od wielu lat związany z branżą turystyczną, szkoli hotelarzy i doradza markom turystycznym w zakresie skutecznej promocji w Internecie. Wykłada e-marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Agnieszka Kisielewska
Doświadczony trener i doradca rozwiązań hotelowych w zakresie organizacji pracy i sprzedaży. Ukończyła organizację i zarządzanie oraz skandynawistykę na Uniwersytecie Gdańskim oraz komunikacja i marketing w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdynii. Hotelarz z ponad 20-letnim doświadczeniem, były dyrektor Hotelu Eureka w Sopocie, wcześniej Domu Muzyka w Gdańsku i Pałacu w Leźnie oraz koordynator działu sprzedaży i marketingu Hotelu Holiday Inn w Gdańsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej oraz Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa. Pasjonatka tematów związanych z obsługą Klienta i organizacją pracy hotelu. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Patryk Kotarba
Absolwent Krakowskiej Szkoły Gastronomicznej. Umiejętności i doświadczenie zdobywał m.in. w renomowanej restauracji „Le Scandale”, znanym podkrakowskim kompleksie „Dwór w Tomaszowicach”, Restauracji Ponidzie oraz w 4-gwiazdkowym hotelu „Słoneczny Zdrój”. Pasjonat kuchni francuskiej. Często sięga po tradycyjne produkty regionalne, łącząc je z innowacyjnymi technikami przyrządzania dań. Gotował dla Prezydenta RP, Prezydenta Niemiec, polityków, aktorów i gości zagranicznych. Prowadzi szkolenia, pokazy gotowania na żywo i eventy kulinarne różnych kuchni świata. Chcąc dzielić się swoją pasją z młodymi adeptami sztuki, współtworzy Ogólnopolskie konkursy kulinarne i zasiada niejednokrotnie jako członek jury w prestiżowych konkursach. Trzykrotny zdobywca „żółtej czapki” Przewodnika Gault&Millau, doceniony za wykorzystywanie najwyższej jakości produktów i autorskie kompozycje. Uczestnik ogólnoświatowego projektu „Good France”, Mistrz w zawodzie Kucharza przyznanym przez Pomorską Akademię Kulinarną oraz Uczestnik prestiżowego szkolenia w szkole Bocuse’a w Lyon. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Kamil Pindych
Pasjonat gastronomii, od najmłodszych lat związany z branżą gastronomiczną. Ciągle poszukuje inspiracji łącząc tradycyjne regionalne smaki z innowacjami jak kuchnia molekularna. Obecnie szef kuchni Dworu Dwikozy *** – wielokrotnie nagradzany w konkursach kulinarnych. Jego dewizą jest ciągły rozwój i dążenie do perfekcji. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Anna Kłos
Pasjonatka i miłośniczka gastronomii. Przygodę z branżą rozpoczęła w 2007 r. w Wielkiej Brytanii. Doświadczenie zdobywała w wielu restauracjach w Londynie, począwszy od Coffe Shop’ów przez tradycyjne angielskie puby, po renomowane restauracje wyróżnione gwiazdkami Michelin jak londyńska Trinity. Za swoje zaangażowanie w pracę została wyróżniona prestiżowym stażem w nagrodzonej dwiema gwiazdkami Restauracji Marcus ** Michelin Guide at The Berkeley. Zdobytą wiedzę i doświadczenie szlifowała w Polsce na wielu stanowiskach związanych z gastronomią. Pracowała jako kelner, kierownik sali, manager gastronomii oraz jako specjalista ds. sprzedaży w renomowanych obiektach 3* i 4*. Doskonali swe zamiłowania do branży gastronomicznej, uczestniczy aktywnie w spotkaniach branżowych, szkoleniach i targach. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Łukasz Lisowski
Doradca branżowy i trener w zakresie zwiększania i optymalizacji dochodów. Specjalista w zakresie revenue management, optymalizacji pracy recepcji, zarządzania polityką ceny, silników i systemów rezerwacyjnych. Zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych technologii w hotelach i obiektach noclegowych w Polsce i Europie. Związany z branżą hotelarską od ponad 15 lat. Doświadczenie w zakresie zarządzania zdobywał zarówno w Polsce jak i za granicą na różnych stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Manager i dyrektor kilku hoteli m.in : Portlaoise Heritage**** Hotel Ireland, Hotel Senator *** Olchowa, Hotel Polski*** Mielec, Zamek Dubiecko, Hotel Ambasadorski **** Rzeszów. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Anna Tafelska
Absolwentka AWF o specjalizacji Hotelarstwo. Praktyk Hotelarz, związana z branżą od 2007r. Pracowała na stanowiskach kierowniczych i pełniła funkcję MOD w rozpoznawalnych cztero i pięciogwiazdkowych Hotelach Spa. Obecnie współpracuje z ponad 75 Hotelami Spa na terenie całej Polski, dzięki czemu doskonale zna specyfikę funkcjonowania różnych obiektów usługowych i hotelowych dla których prowadzi szkolenia personelu i kadr kierowniczych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania i motywowania oraz organizacji pracy. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania personelem i zarządzania przychodami usług SPA. Pasjonatka wellness i promocji zdrowia. Od 20-tego roku życia czynny Instruktor Fitness, współtwórca programu HEALTHY WORK, dzięki czemu każde szkolenie urozmaicane jest prozdrowotnymi ćwiczeniami co powoduje, że podczas szkolenia nie ma miejsca na znużenie lub ból pleców po wielogodzinnych wykładach. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Marek Rogóz
Inspektor Ochrony Danych, audytor wewnętrzny, mediator a także absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych o specjalnościach: e-biznes, zarządzanie firmą, audyt wewnętrzny, innowacyjne zarządzanie badaniami naukowymi oraz technologie multimedialne i grafika komputerowa. Ponadto absolwent studium informatycznego z ukończonymi studiami podyplomowymi dla Inspektorów Ochrony Danych (RODO) pod patronatem GIODO/PUODO. Posiada kwalifikacje audytorskie zgodne z ustawą o finansach publicznych. Od 2002 roku pracuje na stanowiskach projektowych, m. in. w Fundacji Edukacji Ekonomicznej w Warszawie, Stowarzyszeniu Groupe One w Brukseli, Instytucie Zaawansowanego Zarządzania oraz Wyższej Szkole Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu. Dyrektor zarządzający, ABI/IOD i audytor w sądeckiej firmie Omega Audyt Centrum Doradztwa i Audytu. Mediator stały w sprawach rodzinnych, cywilnych i gospodarczych oraz biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu w zakresie funduszy europejskich ze specjalnością: pozyskiwanie i realizacja projektów, ich rozliczanie i utrzymanie trwałości projektów. Redaktor bloga na temat ochrony danych osobowych ODO4RODO. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Natalia Zawadzka
Od 2006 roku związana z międzynarodową branżą hotelarską, m.in. z AccorHotels, InterContinental oraz Hilton, gdzie aktywnie rozwijała swoje kompetencje zawodowe. Natalia Zawadzka – absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku Zarządzanie w turystyce, licencjonowany pilot wycieczek oraz rezydent. W 2008 roku rozpoczęła pracę na stanowisku recepcjonistki w 5* Hotelu Grand, następnie przez kolejne trzy i pół roku pracowała w największym hotelu w Krakowie – Novotel Krakow City West, gdzie również miała możliwość, w ramach wyróżnienia, skorzystać z miesięcznej wymiany „Visa” z Hotelem Novotel Wenecja Mestre. Kolejne cenne doświadczenia zdobyła w Hotelu Holiday Inn Kraków, jak również w dwumarkowym kompleksie marki Hilton w Krakowie: Double Tree i Hampton by Hilton, który miała okazję otworzyć i zarządzać pełniąc funkcję kierownika recepcji. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Waldemar Mucha
Doświadczony praktyk i trener w obszarze szkoleń: kelnerskich, barmańskich i baristycznych. Entuzjasta kreacji nowych niekonwencjonalnych połączeń smaków. Przekazywana wiedza poparta jest wieloletnią praktyką w danym zawodzie barmana, baristy i kelnera oraz kilkuletnim już stażem wykładowcy – nauczyciela, wielu kursów gastronomicznych, także projektów wykonywanych na zlecenie firm i instytucji szkoleniowych. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Łukasz Szołtys
Przedsiębiorca, trener i konsultant. Absolwent studiów z zakresu zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Specjalista z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora ( hotele i restauracje ). Posiada bogate doświadczenie w branży hotelarskiej. Był Dyrektorem Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle. Związany z hotelem Arłamów **** gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie działem sprzedaży na terenie woj. Śląskiego, dyrektor bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ) gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem ponad 300 pracowników, Dyrektor Hotelu Wilga **** w Ustroniu, W latach 2015 – 2017 V-ce Prezes Wiślańskiej Organizacja Turystycznej. Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. Odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania hoteli. Trener i doradca w Hotelach PLUS.

Tomasz Kałuża
Z branżą HoReCa związany od 12 lat. Doświadczenie zdobywał w dziale recepcji, operacyjnym i sprzedaży, jednak ostatecznie odnalazł swoje powołanie w dziedzinie Revenue Managementu. Pasjonat analizy danych oraz zaawansowany użytkownik Excela. Jak sam twierdzi jest w niewielkim gronie osób na świecie, które kochają poniedziałki, ponieważ po zakończonym weekendzie można przyjść do biura i realizować swoją pasje. Dla wielu hoteli w Polsce i za granicą tworzył i rozwijał polityki cenowe oraz budował kulturę pracy opartą na analizie danych. Stanowi zaplecze doradcze dla hoteli o różnym charakterze – biznesowym, SPA & Wellness, miejskim oraz wypoczynkowym. Świadczy usługi szkoleniowe i doradcze w dziedzinie Revenue Managementu oraz Excela w hotelarstwie. Prywatnie tata małego Olka i biegacz. Trener i doradca w Hotelach PLUS.

Krystyna Rozpara
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Kulturoznawstwa. Praktyk hotelarstwa z 20 letnim doświadczeniem zawodowym w branży. Swoją pasję do podróżowania i poznawania ludzi rozwijała w międzynarodowych cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach w Polsce i za granicą oraz liniach lotniczych. Doradzała w zakresie budowy, remontów i otwarć obiektów hotelowych i aparthoteli. Praktyk w zakresie zarządzania operacyjnego pionami sprzedaży, recepcji, służby pięter i gastronomii. Specjalizuje się z zakresie obsługi recepcji: bezpośrednia obsługa gościa, kreowanie niezapomnianych doznań podczas pobytu (guest experience) oraz efektywnej sprzedaży usług hotelowych. Swoje szkolenia przeprowadza w oparciu o autorski program wykorzystując elementy relaksacji i jogi w biznesie.
Współpracowała m.in z: Fabryka Wełny Hotel & SPA, Novotel Łódź Centrum, Holiday Inn Łódź, Andel’s Łódź. Dyplomowany Instruktor „Relaksacja i joga” – tytuł zdobyty na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Na co dzień kieruje się zasadą Alberta Camusa “Usuń ze swojego słowika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Twoje życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.”. Trener w Hotelach PLUS.

Eliza Kozica-Kamińska
