Piotr Tabor

Prezes zarządu firmy Hotele i Gastronomia PLUS sp. z o.o., w ramach której realizowane są projekty dedykowane dla branży HoReCa: Hotele PLUS –  najwyższej jakości usługi szkoleniowe i doradcze, Grupa Zakupowa PLUS – platforma skutecznie pomagająca w obniżeniu kosztów zakupowych, Moje Hotele – specjalny program lojalnościowy dla gości hoteli i restauracji,  Agencja Marketingowa HP – marketing  dla branży HoReCa.

Pasjonat i praktyk od 2004 r. zarządzający hotelami, grupami i sieciami hotelowymi. Koordynator wielu branżowych projektów inwestycyjnych, HR i marketingowych. Doświadczony trener i doradca prowadzący szkolenia w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR.

Entuzjasta rozwoju personalnego w aspekcie mentoringu i coachingu, a także biegania.
Hotele plus szczepan piechota trener

Szczepan Piechota

Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Wyższej Szkoły Prawa i Administracji. Z hotelarstwem związany od 7 lat. Karierę rozpoczął na stanowisku recepcjonisty w Hotelu Blue Diamond Active SPA****, następnie objął stanowisko managera ds. marketingu. Pasjonat social mediów, fotografii oraz nowych technologii i ich zastosowania w hotelarstwie oraz marketingu. Obecnie zajmuje się marketingiem dla firmy Hotele i Gastronomia PLUS, realizując swoją pasję przy tworzeniu grafik oraz wideo-produkcjach. Trener i doradca w Hotelach PLUS.

Paweł Iskrzycki

Pasjonat hotelarstwa i gastronomii z ponad 20- letnim doświadczeniem w branży. Pracował na wielu stanowiskach, dzięki czemu zdobył różnorodne doświadczenie zarówno w sektorze gastronomii, jak i hotelarstwa. Manager i dyrektor kilku hoteli m.in.: Hotel Spa Splendor****, Hotel Gorczowski****, Hotel Olympic Spa& Wellness****. Trener oraz doradca w projektach inwestycyjnych – gastronomicznych i hotelowych. Entuzjasta klimatycznych, butikowych hoteli. Aktywnie uczestniczy w różnorodnych konferencjach i spotkaniach branżowych o tematyce hotelarskiej i gastronomicznej. Ekspert i doradca branżowy.

Przemysław Kuśmierski

Hotelarz z ponad 20- letnim doświadczeniem zawodowym. Swoją przygodę z branżą hotelarsko-gastronomiczną rozpoczynał pracując jako kelner na międzynarodowych statkach pasażerskich. Zajmował stanowiska kierownicze w wielu obiektach w Polsce i Wielkiej Brytanii m.in.: Hambleton Hall Hotel **** UK, Hotel Belwedere **** Zakopane, Hotel Remes **** Opalenica, Hotel Platinum Palace ***** Wrocław, Dworek Gościnny Szczawnica oraz Pałac Brzeźno Golf & SPA. Absolwent Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego oraz Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie (na kierunku hotelarstwo). Specjalista w zakresie nauczania języka angielskiego dla branży HoReCa. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Trener Hotele PLUS

Alina Chodzicka

Absolwentka Uniwersytetu Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Od 17 lat specjalizuje się w zakresie sprzedaży usług i produktów. Trenerka szkoląca osoby, które rozpoczynają przygodę ze sprzedażą oraz dążące do rozwoju osobistego. Absolwentka różnorodnych szkoleń branżowych, której kompetencje potwierdzają liczne certyfikaty. Prowadzi innowacyjne szkolenia w obszarze komunikacji, relacji międzyludzkich oraz skutecznej sprzedaży. Uświadamia, że każdy może zostać dobrym sprzedawcą poprzez nabywanie wiedzy, zaangażowanie oraz chęć rozwoju. Jej osobiste doświadczenie na stanowisku specjalistki ds. sprzedaży w obiekcie Pałac Brzeźno Golf &SPA zapoczątkowało nowy kierunek szkoleń sprzedażowych dedykowanych dla obiektów hotelowych, w których głównym mottem jest stwierdzenie, że każdy pracownik ma znaczący wpływ na wynik realizowanego celu. Trener w Hotelach PLUS.

Tomasz Nowak

Swoją przygodę z gastronomią rozpoczął w Zespole Szkół Gastronomicznych w Tychach i pozostaje wierny tej branży od ponad 20 lat. Promotor Kuchni Śląskiej, manager regionalny i doradca kulinarny RM Gastro Polska. Egzaminator egzaminów czeladniczych i mistrzowskich w zawodzie kucharza Cechu Rzemiosł w Katowicach. Właściciel pracowni cukierniczej i kawiarni „Sweet Home Silesia” by Magdalena Nowak, Executive Chef „Restauracja & Pub Stadionova” oraz założyciel „Kuźni Kucharzy Śląskich”. Juror i laureat konkursów kulinarnych. Autor wielu artykułów i przepisów kulinarnych na portalach internetowych oraz w prasie branżowej. Wśród jego licznych osiągnięć znajdują się m.in.: brązowy medal z 2010 r. z mistrzostw Europy w podawaniu potraw z karpia, udział w pucharze świata i brązowy medal z Luksemburga (zdobyty w drużynie Sebastiana Krauzowicza), brązowy medal mistrzostw Republiki Czeskiej „Ćesky Kapr”, srebrny medal w mistrzostwach Republiki Czeskiej w Budejovicach z 2011 r., złoty medal z Mistrzostw Republiki Czeskiej w Budejovicach oraz tytuł finalisty konkursu TRENDY CHEF z 2012 r. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Robert Węglarz

Doświadczony hotelarz i skuteczny manager. Ma za sobą ponad 30 lat aktywnej, udokumentowanej i popartej sukcesami operacyjnej pracy w branży. Był kelnerem, kucharzem, barmanem, kierownikiem restauracji, portierem, recepcjonistą, shift managerem, dyrektorem hotelu i wreszcie prezesem zarządu spółki hotelowej. Pracował w hotelach sieci Intercontinental (IHC), Holiday Inn, Forum, Accor (Ibis i Sofitel), Malinowych Hotelach, kilku obiektach prywatnych, a także Spółce Interferie S.A. Od ponad 15 lat realizuje się jako trener, doradca i konsultant branżowy. Jest współautorem polskiego systemu certyfikacji dla hoteli SPA – Quality Standard, ale przede wszystkim pasjonatem hotelarstwa. Specjalizuje się w doradztwie operacyjnym i restrukturyzacji operacyjnej. Ukończył Technikum Gastronomiczne, Akademię Ekonomiczną w Krakowie na Wydziale Ekonomii (kierunek Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw) oraz studia doktoranckie na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Turystyki na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie został powołany na członka Rady Menedżerów Biznesu i Administracji. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Patryk Żołnowski

Kucharz z 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem gastronomicznym. Pracował między innymi w Watykanie, Domu Prezydenta Włoch- Palazzo Quirinale oraz Zamku Orsini. W 2013 roku przekazywał tajniki włoskiej kuchni szkoląc kucharzy w Vancouver w Kanadzie. Ostatnie lata pracował jako kucharz w jednej z najlepszych włoskich restauracji- IMAGO w Hotelu Hassler- I*Michelin w Rzymie. Szef kuchni w restauracji Bellanuna w Rzeszowie. Ekspert branżowy w Hotelach PLUS.

Jakub Antoniszak

Jakub Antoniszak

Znany jako „Komar”. Od najmłodszych lat zafascynowany sztuką kulinarną. Swoje pierwsze kroki stawiał pod okiem ojca Krzysztofa „Kucharza Bieszczadu”. Przez ostatnie lata ukierunkowany jest na kuchnię azjatycką, ze szczególnym naciskiem na kuchnię japońską. Pracował w czołowych krakowskich restauracjach sushi. Współpracuje z restauracjami na terenie Małopolski, Górnego Śląska oraz Podkarpacia. Przyczynił się do otwarcia kilku lokali specjalizujących się w kuchni japońskiej. Jego gastronomiczne upodobania nie ograniczają się tylko i wyłącznie do Azji. Ściśle współpracuje z ojcem przy organizacji cateringów, eventów i szkoleń z zakresu kuchni Łemków i Bojków. Jego kulinarne motto to nadanie tradycyjnym potrawom nowego oblicza poprzez przemycenie do nich nuty świeżości. Komar jest głównym organizatorem krakowskiego „Festiwalu Ostrości”, którego pierwsza odsłona miała miejsce w 2013 r. oraz spotkań kulinarnych z cyklu „Wariacje kulinarne w Bieszczadach”. Jest posiadaczem jedynego na świecie oficjalnie przyznawanego certyfikatu International Sushi Skills Proficiency wydanego przez World Sushi Skills Institute w Japonii. Finalista polskiej edycji Global Sushi Challenge 2015. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Krzysztof Gawlik

Mistrz kuchni. Posiada ponad 20- letnie doświadczenie w zarządzaniu. Jest członkiem WACS-World Association of Chefs Societies, Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni oraz członkiem zarządu Euro-Toque- Europejskiego Stowarzyszenia Kucharzy. Uczestnik i członek jury wielu prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce i poza granicami kraju. Prowadzi szkolenia, prezentacje, szkolenia techniczno-technologiczne oraz pokazy z zakresu praktycznych aspektów, nowości i trendów na rynku kulinarnym. Ekspert branżowy i  trener w Hotelach PLUS.

Aneta Gierczak

Ekspert w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych/ dotacji w firmie Hotele i  Gastronomia PLUS. Od 2004 r. przyczyniła się do pozyskania przez przedsiębiorców ponad 27 milionów złotych dotacji na rozwój i inwestycje w firmach (w tym liczne projekty w branży hotelarskiej). W tym samym okresie pełniła funkcje zarządcze w projektach EFS, w ramach ZPORR, POKL. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Katarzyna Jędruszczak

Jest psycholożką pracy i HR-owcem (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) z ponad 15-letnim doświadczeniem trenerskim i biznesowym. Specjalizuje się̨̨̨̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw w tym: doradztwie w zakresie rekrutacji, strategii szkoleniowych i rozwojowych, ocen pracowniczych oraz zarządzania talentami. Realizuje treningi i warsztaty dla pracowników działów kadr i HR. Na swoim koncie ma realizację wielu projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projektuje i wdraża systemy ocen, systemy rekrutacyjne (w tym Assessment Centre), systemy motywacyjne, strategie szkoleniowe, systemy zarządzania kompetencjami. Jej kwalifikacje potwierdzają m.in: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów. Poza pracą jako trener, Katarzyna Jędruszczak pracowała jako handlowiec, project manager oraz dyrektor sprzedaży i dyrektor zarządzający. Współwłaścicielka dwóch sklepów internetowych, mocno zainteresowana rozwojem rynku e-commerce w Polsce. Jej ulubionym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową- taka współpraca z Klientem, że klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleci ją innym. Trener w Hotelach PLUS.

Krzysztof Stęplowski

W 2005 r. ukończył studia socjologiczne, ze specjalizacją dotyczącą społecznościami internetowymi. Jest absolwentem studium Public Relations we Wrocławiu. Od kilku lat zajmuje się marketingiem online w hotelarstwie. W latach 2009 – 2012 współtworzył i realizował strategię obecności sieci Qubus Hotel w internecie. Począwszy od 2012 r. pomógł ponad stu obiektom w tworzeniu skutecznych działań marketingowo – sprzedażowych. Częsty prelegent podczas konferencji hotelarskich i spotkań branżowych. Regularnie publikuje w magazynach branżowych – Hotelarz, SPA Inspirations, Rynku Turystycznym oraz Świecie Hoteli. Prowadzi bloga eksperckiego marketinghotelu.pl. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Paweł Kaczmarek

Szef kuchni i doradca kulinarny. Pasjonat smaku, otwarty na nowe doświadczenia. Uczestnik wielu staży kulinarnych, w tym w restauracjach odznaczonych Gwiazdką Michelin. Członek :Polsko- Jurajskiej Grupy Qulinarnej”, promotor regionalnych smaków, partner akcji “Slow Food Polska”. Finalista ogólnopolskich konkursów kulinarnych. Prowadzone przez niego restauracje mogą pochwalić się odznaczeniem Przewodnika Gault & Millaut Polska. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Trener Hotele PLUS Patryk Kotarba

Patryk Kotarba

Absolwent Krakowskiej Szkoły Gastronomicznej. Umiejętności i doświadczenie zdobywał m.in.: w renomowanej restauracji „Le Scandale”, znanym podkrakowskim kompleksie „Dwór w Tomaszowicach”, Restauracji Ponidzie oraz w 4-gwiazdkowym hotelu „Słoneczny Zdrój”. Pasjonat kuchni francuskiej. Często sięga po tradycyjne produkty regionalne łącząc je z innowacyjnymi technikami przyrządzania dań. Gotował dla Prezydenta RP, Prezydenta Niemiec, polityków, aktorów i gości zagranicznych. Prowadzi szkolenia, pokazy gotowania na żywo i eventy kulinarne dotyczące różnych kuchni świata. Chcąc dzielić się swoją pasją z młodymi adeptami sztuki współtworzy ogólnopolskie konkursy kulinarne i zasiada jako w jury prestiżowych konkursów gastronomicznych. Trzykrotny zdobywca żółtej czapki Przewodnika Gault&Millau, doceniony za wykorzystywanie najwyższej jakości produktów i kompozycje autorskie. Uczestnik ogólnoświatowego projektu „Good France”, Mistrz w zawodzie Kucharza (tytuł przyznany przez Pomorską Akademię Kulinarną) oraz uczestnik prestiżowego szkolenia w szkole Bocuse’a w Lyonie. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Kamil Pindych

Pasjonat gastronomii, od najmłodszych lat związany z branżą gastronomiczną. Ciągle poszukuje inspiracji łącząc tradycyjne regionalne smaki z innowacjami np. takimi jak kuchnia molekularna. Obecnie szef kuchni Dworu Dwikozy***, wielokrotnie nagradzany w konkursach kulinarnych. Jego dewizą jest ciągły rozwój i dążenie do perfekcji. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Anna Kłos

Pasjonatka i miłośniczka gastronomii. Przygodę z branżą rozpoczęła w 2007 r. w Wielkiej Brytanii. Doświadczenie zdobywała w wielu restauracjach w Londynie, począwszy od Coffe Shop’ów, przez tradycyjne angielskie puby, aż po renomowane restauracje wyróżnione gwiazdkami Michelin, jak londyńska Trinity. Za swoje zaangażowanie w pracę została wyróżniona prestiżowym stażem w nagrodzonej dwiema gwiazdkami Restauracji Marcus**. Zdobytą wiedzę i doświadczenie rozwijała w Polsce podejmując pracę na wielu stanowiskach związanych z gastronomią. Pracowała jako kelner, kierownik sali, manager gastronomii oraz specjalista ds. sprzedaży w renomowanych obiektach 3 i 4- gwiazdkowych. Wciąż doskonali swoje umiejętności i realizuje pasje w branży gastronomicznej, uczestnicząc aktywnie w spotkaniach branżowych, szkoleniach i targach. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Łukasz Lisowski

Doradca branżowy i trener w zakresie zwiększania i optymalizacji dochodów. Specjalista w zakresie revenue management, optymalizacji pracy recepcji, zarządzania polityką ceny, silników i systemów rezerwacyjnych. Zajmuje się wdrażaniem nowoczesnych technologii  w hotelach i obiektach noclegowych w Polsce i Europie. Związany z branżą hotelarską od ponad 20 lat. Doświadczenie w zakresie zarządzania zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich. Manager i dyrektor kilku hoteli m.in : Portlaoise Heritage**** Hotel Ireland, Hotel Senator*** Olchowa, Hotel Polski*** Mielec, Zamek Dubiecko, Hotel Ambasadorski**** Rzeszów. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Anna Tafelska

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego ze specjalizacją w zakresie hotelarstwa. Hotelarz praktyk, związana z branżą od 2007 r. Pracowała na stanowiskach kierowniczych i pełniła funkcję MOD w rozpoznawalnych 4 i 5- gwiazdkowych hotelach spa. Obecnie współpracuje z ponad 75 hotelami spa na terenie całej Polski, dzięki czemu doskonale zna specyfikę funkcjonowania różnych obiektów usługowych i hotelowych. Prowadzi szkolenia personelu i kadr kierowniczych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania i motywowania oraz organizacji pracy. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania personelem i zarządzania przychodami usług SPA. Pasjonatka wellness i promocji zdrowia. Od 20 roku życia czynny instruktor fitness, współtwórca programu HEALTHY WORK. Dzięki bogatemu doświadczeniu każde szkolenie urozmaicane jest prozdrowotnymi ćwiczeniami co eliminuje znużenie lub ból pleców po wielogodzinnych wykładach. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Marek Rogóz

Inspektor Ochrony Danych, audytor wewnętrzny, mediator, a także absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych o specjalnościach: e-biznes, zarządzanie firmą, audyt wewnętrzny, innowacyjne zarządzanie badaniami naukowymi oraz technologie multimedialne i grafika komputerowa. Ponadto absolwent studium informatycznego z ukończonymi studiami podyplomowymi dla Inspektorów Ochrony Danych (RODO) pod patronatem GIODO/PUODO. Posiada kwalifikacje audytorskie zgodne z ustawą o finansach publicznych. Od 2002 r. pracuje na stanowiskach projektowych, m. in. w Fundacji Edukacji Ekonomicznej w Warszawie, Stowarzyszeniu Groupe One w Brukseli, Instytucie Zaawansowanego Zarządzania oraz Wyższej Szkole Biznesu – National- Louis University w Nowym Sączu. Dyrektor zarządzający, ABI/IOD i audytor w sądeckiej firmie Omega Audyt Centrum Doradztwa i Audytu. Mediator stały w sprawach rodzinnych, cywilnych i gospodarczych oraz biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu w zakresie funduszy europejskich ze specjalnością: pozyskiwanie i realizacja projektów, ich rozliczanie i utrzymanie trwałości projektów. Redaktor bloga na temat ochrony danych osobowych ODO4RODO. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

Natalia Zawadzka

Od 2006 r. związana z międzynarodową branżą hotelarską, m.in. z AccorHotels, InterContinental oraz Hilton, gdzie aktywnie rozwijała swoje kompetencje zawodowe. Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku Zarządzanie w turystyce, licencjonowany pilot wycieczek oraz rezydent. W 2008 r. rozpoczęła pracę na stanowisku recepcjonistki w 5* Hotelu Grand, następnie przez kolejne trzy i pół roku pracowała w największym hotelu w Krakowie – Novotel Krakow City West, gdzie również miała możliwość, w ramach wyróżnienia, skorzystać z miesięcznej wymiany „Visa” z Hotelem Novotel Wenecja Mestre. Kolejne cenne doświadczenia zdobyła w Hotelu Holiday Inn Kraków, jak również w dwumarkowym kompleksie marki Hilton w Krakowie: Double Tree i Hampton by Hilton, który miała okazję otworzyć i zarządzać pełniąc funkcję kierownika recepcji. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

waldemar mucha trener nasz zespoł

Waldemar Mucha

Doświadczony praktyk i trener w obszarze szkoleń kelnerskich, barmańskich i  baristycznych. Entuzjasta kreacji nowych, niekonwencjonalnych połączeń smaków. Wiedza, którą przekazuje podczas szkoleń i warsztatów, poparta jest wieloletnią praktyką w zawodzie barmana, baristy i kelnera oraz kilkuletnim stażem wykładowcy – nauczyciela wielu kursów i projektów gastronomicznych. Ekspert branżowy i trener w Hotelach PLUS.

trener i doradca hotele plus łukasz szołtys

Łukasz Szołtys

Przedsiębiorca, trener i konsultant branżowy. Absolwent studiów z zakresu zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Specjalista z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa. Posiada bogate doświadczenie w branży hotelarskiej. Był dyrektorem Centrum Green Hill*** Business& SPA w Wiśle, Hotelu SPA& Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle. Związany z hotelem Arłamów ****, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie działem sprzedaży na terenie woj. śląskiego. Były dyrektor bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce (Uzdrowisko Ustroń S.A.), odpowiedzialny za zarządzanie zespołem ponad 300 pracowników. Był również dyrektorem Hotelu Wilga **** w Ustroniu, a w latach 2015– 2017 v-ce prezesem Wiślańskiej Organizacja Turystycznej. Doradca zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu nowopowstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva****. Odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania hoteli. Trener i doradca w Hotelach PLUS.

trener hotele plus tomasz kałuża

Tomasz Kałuża

Z branżą HoReCa związany od 12 lat. Doświadczenie zdobywał w działach recepcji, operacyjnym i sprzedaży, jednak ostatecznie odnalazł swoje powołanie w dziedzinie revenue managementu. Pasjonat analizy danych oraz zaawansowany użytkownik Excela. Jak sam twierdzi, jest w niewielkim gronie osób na świecie, które kochają poniedziałki, ponieważ po zakończonym weekendzie można przyjść do biura i realizować swoją pasję. Tworzył i rozwijał polityki cenowe oraz budował kulturę pracy opartą na analizie danych dla wielu hoteli w Polsce i za granicą. Stanowi zaplecze doradcze dla hoteli o różnym charakterze – biznesowym, SPA Wellness, miejskim oraz wypoczynkowym. Świadczy usługi szkoleniowe i doradcze w zakresie revenue managementu oraz działania Excela w hotelarstwie. Prywatnie tata małego Olka i biegacz. Trener i doradca w Hotelach PLUS.

Krystyna Rozpara

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na wydziale Kulturoznawstwa. Praktyk hotelarstwa z 20- letnim doświadczeniem zawodowym w branży HoReCa. Swoją pasję do podróżowania i poznawania ludzi rozwijała w międzynarodowych 4- i 5- gwiazdkowych hotelach w Polsce i za granicą oraz liniach lotniczych. Doradzała w zakresie budowy, remontów i otwarć obiektów hotelowych i aparthoteli. Praktyk w zakresie zarządzania operacyjnego pionami sprzedaży, recepcji, służby pięter i gastronomii. Specjalizuje się w zakresie obsługi recepcji m.in.:: bezpośredniej obsłudze gościa, guest experience oraz efektywnej sprzedaży usług hotelowych. Swoje szkolenia prowadzi w oparciu o autorski program wykorzystując elementy relaksacji i jogi w biznesie. Współpracowała z takiemi obiektami, jak: Fabryka Wełny Hotel& SPA, Novotel Łódź Centrum, Holiday Inn Łódź, Andel’s Łódź. Dyplomowany instruktor „Relaksacja i joga” – tytuł zdobyty na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Na co dzień kieruje się zasadą Alberta Camusa “Usuń ze swojego słowika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Twoje życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.”. Trener w Hotelach PLUS.

Eliza Kozica-Kamińska

Hotelarz z wykształcenia i zamiłowania. Praktyk z 20-letnim doświadczeniem w realizacji eventów (z czego 11 lat w hotelarstwie) i planowaniu strategii sprzedaży usług MICE. Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Idea Profit, odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, obiektach eventowych i restauracjach. Wcześniej dyrektor sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi. Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego o specjalności polityka i ekonomika turystyki, oraz studiów podyplomowych z zakresu PR i Reklama oraz Service Design. Autorka i współautorka artykułów oraz wypowiedzi dla „Hotel Management”, „MICE Poland”, „Think Mice”. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – specjalność Zarządzanie Eventami. Prywatnie miłośniczka kotów i podróży kulinarnych. Trener w Hotelach PLUS.

Kinga Bałazy

W gastronomii od 12 lat. Dziewczyna, która przekształciła swoją pasję w profesję. Zdobywała doświadczenie w renomowanych hotelach i restauracjach na całym Śląsku. Wieloletni szef strefy VIP na Stadionie Miejskim w Tychach, obsługującej cateringi na ponad 400 osób. Do niedawna Pastry Chef cukierni w Aries Hotel & SPA Wisła****, którą tworzyła od początku powstania hotelu. Przedsiębiorczyni i twórczyni marki KUCHARZ NA WYNOS, innowacyjnego projektu biznesowego, obsługującego prywatne eventy w domu u klienta, kolacje degustacyjne oraz pokazy kulinarne. Od wielu lat trener warsztatów kulinarnych dla sektora HORECA, laureatka i jurorka konkursów kulinarnych. Ulubiona kuchnia to dania orientu oraz kuchnia śródziemnomorska. Fanka nowoczesnych deserów, które tworzy we własnej pracowni cukierniczej. Prywatnie miłośniczka powieści kryminalnych oraz szeroko pojętej literatury z zakresu rozwoju osobistego i psychologii biznesu. Fanka własnoręcznego wypieku chleba oraz staropolskich kiszonek.

Szymon Wąsowski

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, z usługami gościnności związany od przeszło 20 lat. Swoje doświadczenie w gastronomii zawdzięcza pracy w najlepszych krakowskich restauracjach („Wentzl”, ”Szara”). Szerokie spojrzenie na temat obsługi Gości oraz zarządzania obiektami jest wynikową doświadczenia w pracy w obiektach na terenie Polski i Niemiec (restauracja „Steak House- Markt 1” Gera oraz część gastronomiczna berlińskiej wieży telewizyjnej). Karierę zaczynał od roli F&B managera, a z czasem doszedł do poziomu zarządzania obiektami i współtworzenia ich strategii. Obecnie zajmuje stanowisko General Managera w 5* Stradom House Autograph Collection w Krakowie. Sommelier- nie tylko z zawodu, ale głównie z zamiłowania. Absolwent szkoły Wine & Spirit Educiation Trust I,II,III, ukończonej z wyróżnieniem. Autor kolacji komentowanych, szkoleniowiec, zwolennik idei mówiącej, że gościnność leży u podstaw całej branży HoReCa. Zajmuje się optymalizacją kosztów w obiektach gastronomicznych oraz szkoleniem personelu. W swoich działaniach bierze pod uwagę zarówno kwestię realnego zysku dla obiektów, jak i przyjazną atmosferę oraz profesjonalne podejście względem uczestników szkoleń. Trener i doradca w Hotelach PLUS.

Kamil Czajkowski

Psycholog, trener biznesu, certyfikowany coach ICF, wykładowca akademicki, doświadczony menedżer hotelarski. Studiował filozofię i teologię na Uniwersytecie Papieskim w Krakowie i jest absolwentem psychologii klinicznej na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył również podyplomowe studia menedżerskie MBA w Wyższej Szkole Bankowej oraz na Uniwersytecie w Northampton. Obecnie jest doktorantem na Uniwersytecie Gdańskim.
Doświadczenie menedżerskie zdobywał pracując przez kilkanaście lat na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla w hotelach sieciowych (Starwood, Marriott) oraz obiektach niezależnych w Polsce i za granicą. Jako wykładowca akademicki prowadzi zajęcia z zakresu psychologii organizacji i zarządzania, przywództwa i motywacji oraz zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Merito oraz w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Jest autorem wielu publikacji popularnonaukowych, panelistą licznych konferencji naukowych i biznesowych, twórcą webinarów i podcastów o tematyce psychologii biznesu. Poza pracą szczęśliwy mąż i ojciec oraz opiekun wiernego psiego towarzysza. Jest także spełnionym muzykiem i niespełnionym koszykarzem. Trener w Hotelach PLUS.

Sebastian Humski

Sebastian Humski rdzenny Ślązak pochodzący z Bytomia, z gastronomią związany od wielu lat.
Absolwent Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bytomiu, gdzie zaczął swoją przygodę kulinarną.
Z ogromną pasją przez wiele lat pracował w obiektach wyróżniających się wysoką jakością dań oraz realizował projekty szkoleniowo doradcze. Obecnie jako Szef Kuchni Hotel Spa Laskowo tworzy dania kuchni Polskiej jak i Staropolskiej wykorzystując przy tym regionalne produkty. Używając nowych technik kulinarnych łączy tradycję z nowoczesnością.
Specjalizuje się w dziczyźnie, z której to wydobywa dania pełne harmonii smaku. Trener i doradca w Hotelach Plus.

Joanna Dobrzańska

Hotelarz z kilkunastoletnim doświadczeniem w organizacji eventów i obsłudze gości hotelowych.
Doświadczenie kierowania obiektem zdobywała zarówno w hotelach miejskich (Hotel Rzeszów, Best Western Katowice, Hotel Prezydencki) jak i dużych resortach wypoczynkowych (Arłamów), w hotelach sieciowych oraz niezależnych. Pre opening ( Hotel Rzeszów) rebranding (Best Western na Radisson, Ostoya Rzeszów) czy rozbudowa obiektu (Katowice, Rzeszów) także nie są jej obce. Szeroki wachlarz doświadczeń pomaga jej w dopasowaniu standardów i oferty sprzedaży obiektu do różnych oczekiwań klienta oraz wsparcie i poszerzenie możliwości kolegów hotelarzy, niezależnie od tego w której z kategorii świadczą swoje usługi hotelowe.
Trener i doradca w Hotelach PLUS.

Roman Gołębiowski

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (Wydział Jelenia Góra) o specjalizacji Ekonomika Turystyki i Hotelarstwa.
Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Związany z hotelarstwem od 27 lat.
W latach 1997 do 2021 był związany z Grupą Hotelową Accor.
Pracę rozpoczął w hotelu Novotel Wrocław na stanowisku ekonomisty, później jako specjalista ds. marketingu.
W latach 2001-2021 Key Account Manager Poland & Baltic States w Centralnym Biurze Sprzedaży Orbis-Accor. Od 2012 roku odpowiadał za współpracę przede wszystkim z sektorem bankowym w Polsce, z największymi Bankami.
20 letnie doświadczenie w sprzedaży pozwoliło Romanowi na zdobycie szerokich umiejętności w zakresie pracy z Klientem oraz utrzymywania długofalowej relacji biznesowej pozwalającej na realizację określonych celów.
Obecnie prowadzi własną Firmę pod marką GoHotel.
Działalność Firmy koncentruje się głównie na organizacji podróży biznesowych oraz konsultacji sprzedażowych dla hoteli.
Prywatnie pasjonat książek podróżniczych, dawnych polskich komedii, miłośnik pokonywania kilometrów na piechotę.
Trener i doradca w Hotelach PLUS.

Radosław Kuciapiński

W branży od 18 lat, pierwsze kroki w hotelarstwie stawiał jako pracownik recepcji w hotelu Orbis Wrocław.
W latach 2012-2018 Koordynator ds. sprzedaży oraz Sales Manager w hotelach Orbis Wrocław, Ibis Styles Wrocław oraz Novotel & Ibis Wrocław Centrum, odpowiedzialny za sprzedaż w hotelu oraz pozyskiwanie nowych Klientów.
Od 2019 Regionalny Account Manager Centralnego Biura Sprzedaży Orbis – Accor, pracował bezpośrednio z największymi Klientami z segmentu biznesowego w Polsce oraz Krajach Nadbałtyckich.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na wydziale Turystyka i Rekreacja.
Współzałożyciel marki GoHotel Roman Gołębiowski Radosław Kuciapiński
Prywatnie pasjonat sportu, szczególnie dyscyplin wytrzymałościowych takich jak kolarstwo szosowe.
Trener i doradca w Hotelach PLUS.